En kommande vinter, fylld med adrenalin

I helgen passade jag på att komma i riktig wintermood inför den kommande säsongen. Jag var på outdoor mässan Winter Show, som utspelade sig i Kungsträdgården, mitt i centrala Stockholm. Eventet var för alla oss som älskar snö och outdoor och det fanns verkligen mycket att uppleva och bli inspirerad utav; föreläsningar, filmvisningar, och skidåkning, allt gratis! På en plats hade en lång skidbacke med en minipark byggts upp och i ett annat hörn hölls en workshop i lavinsäkerhet. Mitt eget lilla vildhjärta passade så klart på att åka snowboard i barnbacken. I ett tält stog Explore your passion tillsammans med InspireUs (minns ni mitt blogginlägg på deras hemsida om downhill, för inte så länge sedan?). I deras tält kunde man bland annat signa upp sig för olika tjej-camps och spana in galleriet med bidragen av vinterbilder från InspireUs Instagramtävling #mywintermoment. Om ni vill se mitt bidrag, gå in på Instagram och sök på #wildmarksbolaget och #mywintermoment.

Det var ett sprakande snöparty som varade hela helgen, och en bättre start på säsongen kunde jag helt enkelt inte få! Helt fylld med inspiration, åkte jag hem och bokade in det kommande nyåret med både skidåkning, snöskoter och isklättring i Jämtland!

image

image

image

image

image

Lämna en kommentar