Lunch date med min kajak

 

European outdoor film, malin åkerlund, high heaven, wildmarksbolaget, climbing, whitewater kayaking, trailrunning, girl, women, kick-ass, event, camp, sweet spots, adventure, downhill, festival, hangout, socialmedia, digital content marketing, nackademin, Inspireus

European outdoor film, malin åkerlund, high heaven, wildmarksbolaget, climbing, whitewater kayaking, trailrunning, girl, women, kick-ass, event, camp, sweet spots, adventure, downhill, festival, hangout, socialmedia, digital content marketing, nackademin, Inspireus

I dag borde jag verkligen ha stannat hemma och pluggat inför den kommande tentan. Det gjorde jag inte! I stället valde jag att ta mig in till de centrala delarna av Stockholm och Norrström. Jag tog en lunch-paddling tillsammans med två andra glada Strömstarar (Kanot klubben Stockholms Strömstarar). Precis efter vår lunchdate sprack det mörka molntäcket upp och Stockholm badade i solsken och höstfärger. Lovely! Nu, tillbaka till skolböckerna…

 

Lämna en kommentar